Bezoek met je groep de vernieuwde show ‘Alegria’ van Cirque du Soleil.

Gezocht: Live Contact Specialist

Be•at, de uitbater van Sportpaleis Antwerpen, Lotto Arena, Vorst Nationaal, Trixxo Arena, Trixxo Theater, Stadsschouwburg Antwerpen en Capitole Gent, is op zoek naar een enthousiaste Live Contact Specialist om ons Customer Experience Center te versterken.

Wat ga je doen?

Als Live Contact Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor onze bezoekers. Je begeleidt hen bij het bestellen van tickets en voorziet hen van informatie over hun bezoek aan onze zalen.

Je helpt klanten op een warme, professionele en oplossingsgerichte manier via verschillende kanalen: telefoon, e-mail en live chat. Tijdens evenementen sta je paraat aan onze ticketbalies voor last-minute vragen of problemen. Dankzij jouw empathie en communicatieve vaardigheden maak je echt het verschil in de beleving van onze bezoekers.
Je rapporteert aan de Customer Experience Manager.

Jouw takenpakket

  • Je behandelt inkomende contacten via telefoon (Zoom Contact Center), e-mail en live chat (Zendesk) en begeleidt onze bezoekers doorheen de volledige customer journey:
    • Je ondersteunt bij ticketbestellingen: je helpt bij nieuwe aankopen, wijzigingen, annulaties en je informeert over onze verkoopsvoorwaarden.
    • Je beantwoordt praktische vragen over een bezoek aan onze zalen, zoals mobiliteit, faciliteiten, services, timings en speciale verzoeken.
    • Je adviseert bezoekers met specifieke noden rond toegankelijkheid, rolstoelplaatsen en andere ondersteunende diensten.
    • Je verwerkt feedback van klanten: felicitaties, suggesties en klachten over onze dienstverlening en infrastructuur.
  • Je geeft informatie over onze VIP-ervaringen en andere Fan Experiences.
  • Je springt occasioneel bij aan het onthaal van onze kantoren in het Sportpaleis.
  • Tijdens evenementen beman je de ticketbalie van het Sportpaleis, de Lotto Arena en af en toe op verplaatsing in andere zalen.
  • Je blijft actief op de hoogte van nieuwe informatie en procedures en deelt deze proactief met je collega’s.
  • Je behandelt klantgegevens en bedrijfsinformatie steeds met de hoogste zorg en vertrouwelijkheid.

Wat verwachten we van jou?

  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands én Frans, kennis van Engels is een grote plus.
  • Je hebt een klantgerichte instelling en denkt oplossingsgericht.
  • Je beschikt over een natuurlijke flair, commercieel inzicht en een warm inlevingsvermogen.
  • Je bent leergierig en weet je snel in te werken in nieuwe tools (MS Office, Teams, Zendesk, enz.).
  • Het ritme van de evenementensector geeft jou energie; avond- en weekendwerk neem je er graag bij.
  • Ervaring in een klantendienstomgeving is een pluspunt, maar jouw positieve attitude vinden we het belangrijkste!
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Wat bieden wij jou? 

  • Een afwisselende en boeiende job in de bruisende wereld van live entertainment.
  • Een fijne werksfeer binnen een hecht team met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
  • Een tijdelijk contract via een uitzendbureau, met mogelijkheid tot een vast contract.
  • Een marktconforme verloning.

Geïnteresseerd in deze uitdaging?

Stuur zo snel mogelijk je cv en motivatiebrief naar ricardo.silva@beatvenues.be We kijken er naar uit je te ontmoeten!