Gezocht: Service Communicatie Medewerker (tijdelijk)

In het MTC (marketing, technologie en communicatie) team van zaaluitbater be•at komt binnenkort een plekje vrij. Onze collega, die zich ontfermt over service communicatie, start vanaf september aan een prachtige uitdaging: mama worden. 

We zijn daarom op zoek naar iemand die tijdelijk fulltime aan de slag wil gaan en enthousiast wordt van service en communicatie.

Wat mag je verstaan onder service communicatie?
Het versturen van e-mails naar ticketkopers over hun aankomende evenement. Een groot deel van deze e-mails zijn geautomatiseerd, een ander deel niet. Voor beide zal je verantwoordelijk zijn. Ter verduidelijking, het beantwoorden van inkomende mails van klanten valt hier niet onder. Deze berichten worden behandeld door het customer experience team. 

Daarnaast zal je je ontfermen over het beheren van formulieren allerhande (zoals bijvoorbeeld rating- en terugbetalingsformulieren). We werken met verschillende software platformen gaande van Salesforce en Salesforce Marketing Cloud tot Zendesk en Surveypal. Ervaring is fijn, maar vinden we niet noodzakelijk. De juiste motivatie en leergierigheid des te meer. We voorzien bovendien een opleiding van een maand.

Een must voor deze job? Naast een fijne teamspeler, administratieve skills en nauwkeurigheid. 

Samengevat:

Takenomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van servicemails bij de verplaatsing of annulering van evenementen.
  • Je volgt de visitors journey – een reeks van 4 geautomatiseerde klantenmails – op van A tot Z.
  • Je beheert diverse formulieren en geeft ondersteuning aan collega’s waar nodig.
  • Je bent back-up voor het uitsturen van promotionele e-mails. Je maakt immers voor de servicemails gebruik van hetzelfde platform, Salesforce Marketing Cloud.
  • Je werkt nauw samen met het Customer Experience Center voor o.a. het beheer van het online helpcenter.

 

Profiel

  • Je bent – bij voorkeur – drietalig (Nederlands, Frans, Engels). 
  • Je werkt zeer nauwkeurig.
  • Je gaat proactief te werk.
  • Je bent stressbestendig en kan omgaan met strakke deadlines.
  • Je bent administratief en communicatief sterk.
  • Je hebt een goede tot zeer goede kennis van Microsoft Office pakketten.
  • Kennis van Salesforce en/of Marketing Cloud en Surveypal is een plus
  • Een hart voor de LIVE entertainment sector is ook mooi meegenomen

 

Ben je beschikbaar vanaf juli 2024 tot en met februari 2025? Komt deze vacature overeen met jouw profiel? 

Bezorg ons je CV en korte motivering voor 20 mei 2024 via sollicitaties@beatvenues.be 

Heb je nog vragen bij de vacature, alvorens te solliciteren, dan mag je deze richten aan birgit.ketele@beatvenues.be

Bij be•at vinden we het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. We behandelen sollicitaties dan ook op basis van talent, ongeacht gender, seksuele oriëntatie, origine, religie, leeftijd of beperking.